رییس هیئت بدمینتون خراسان جنوبی
تاريخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب:, | 12:55 | نویسنده : sport-kj
رییس هیئت بدمینتون خراسان جنوبی
بزرگ ترین رویداد آموزشی و ورزشی در بیرجند برگزار می شود

علیرضا ثانی،رییس هیئت بدمینتون خراسان جنوبی با بیان اینکه میزبانی اردوی تیم ملی بدمینتون بانوان ایران و نمایندگان کشور افغانستان در بیرجند، نقطه عطفی برای تحول در این رشته ورزشی محسوب می شود،آشنایی ورزشکاران با آخرین دانش روز و مهارت های تکنیکی و تاکتیکی و ارتقای  آموزش مربیان و ایجاد زمینه برقراری تعاملات بیشتر با فدراسیون و آشنایی آنان با امکانات و توانمندی های استان ،در زمره ی مهم ترین دستاوردهاست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،وی با بیان اینکه صبح امروز کاروان 12 نفره ورزشکاران افغان وارد خراسان جنوبی می شوند، به تشریح برنامه های کاری اردو پرداخت و خاطرنشان کرد:زمانی،مربی تیم ملی فردا،23 دی وارد بیرجند می شود و این امر به معنای آغاز مرحله مقدماتی اردوست که بازیکنان افغانستان و خراسان جنوبی که در قالب 14 نفر از 5 شهرستان استان ساماندهی می شوند،تمرین مشترکی برگزار می کنند.
ثانی ، افزود:سرمربی تیم ملی با تیم ملی 26 دی وارد خراسان جنوبی می شوند، تا روز پایانی اردو ،30 دی که میزبان آنان خواهیم بود و 28 دی نیز رییس فدارسیون بدمینتون افغانستان به بیرجند سفر می کند.
برگزاری مجمع عمومی هیئت با حضور مددی،نایب رییس فدراسیون،29 دی در بیرجند برگزار خواهد شد و برنامه های آموزشی و بازدید از امکانات و بررسی وضعیت مربیان، از جمله دیگر برنامه هاست.
از جمله  بزرگان این رشته که در خراسان جنوبی در اردوهای تیم ملی حضور خواهند داشت،ثریا آقایی،دارای رنگینک جهانی 267 و زن شماره 2 تیم ملی است.
شایان ذکر است خراسان جنوبی از 23 تا 30 دی میزبان اردوی تیم ملی بدمینتون ایران و کشور افغانستان است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی